måndag 19 oktober 2009

Jag låtsas att det är vår

För det känns faktiskt som det.

Jag sitter på balkongen med kaffe och pluggar teori. Inte så kul, men det är helt vindstilla och jättevarmt och det underlättar faktiskt. Sen förstår jag inte hälften av alla laster och maxvikter, det går ut ur huvudet lika fort som det kom in. Förhoppnings är det någonting som fastnar.

Har väl egentligen inget jättevettigt att skriva, men har jag någonsin det?
Hoppas på att behrn ringer idag och vi får tillgång till nya lägenheten. Så kan jag använda min lediga vecka åt att packa ner och forsla över kartonger med skräp i, tömma vinden osv. Det är galet hur mycket skräp man samlar på sig. Får palla iväg mig till ica och handla lite mandariner sen också, min nya last! Jag skulle definitivt överleva hela vinterhalvåret på bara mandariner, om det var möjligt. Kanske skulle ta och prova det, som ett litet experiment: Supermandarin me.

Asch, måste återgå till böckerna, skulle egentligen bara ändra om lite i min playlist på spotify, men det blir ju lätt så att man fastnar på facebook ett halvår eller så.
På tal om spotify så får någon gärna ge mig ett premiumaccount så jag slipper reklamerna, eller skjuta basshunter i huvudet, vilket som skulle funka fint.

Laterz!

Inga kommentarer: