fredag 11 december 2009

Jag ljög

Hihihih, vilken luring jag råkade köra där då. Hade visst ett opublicerat inlägg som låg och samla damm.
Alltså är det här mitt hundrade inlägg!
(Nu har jag dubbelkollat alla siffor - andrea the mattesnille, och jag vet att det stämmer, inget ljug den här gången alltså).

Och eftersom jag hyllade er så fint i förra inlägget känns det ju lite lame att göra det igen. Så festliga är ni ju faktiskt inte. Istället vill jag bara ställa en liten fråga (ja, svar uppskattas):

Är det bara jag som inte kan få philadelfiaosten att ligga sådär fint och jämt utsmetat i små vågor (som i reklamen) när jag brer mina mackor?

3 kommentarer:

ülker sa...

Hemligheten är att ta så mycket philadelfiaost som det bara är möjligt(Ja, man kan alltid ta mer), det ska nästan ramla av bara du rör smörkniven. Sen inte smeta ut det över hela smörgåsen. Bara i mitten liksom.. Try that my dear! ;)

Jen sa...

Hahaha

vaginan sa...

Jag får dom finaste vågorna på mina mackor. finare än vågorna i söderhavet!

quiltort