måndag 22 februari 2010

Done and done

Sådärja. KLAR.

Känns lite tomt kanske, men ack så trevligt.
Jag ska sova ut imorgon. Yes, you heard me.
Jag ska sova till jättesent. Typ 10!
Woho.

Sen ska vi väl se om jag ens kommer hemåt i detta oväder.
Ett tåg är väl inte att tänka på. Så det får väl bli en buss och en booompy riiiide.
Ska ändå bli skönt att dra på sig lurarna med finfin musik och BARA chilla.
Inget annat. BARA sitta.

Får väl se om jag kommer orka slänga in lite roliga historier från veckan, eller om jag försöker ta det irl med alla hemma sen. Jag är tråkig, jag vet.

Nu ska jag slänga i mig min öl, kasta mig in i badrummet för tvättning osv, för att tillsist sjunka ner stilla och fint på mina madrasser och sova som en älg.
Mh, det låter ju helt underbart.
(Note to self, googla hur älgar sover)
.

1 kommentar:

jen sa...

undrar om älgar sover ståendes, sådär som hästar kan göra..
imorgonkommerduhit! PUSS!


aniqua