lördag 20 mars 2010

Var det någon som sa VÅR?

Nää, jag vill sitta på min balkong, i sommarkvällsvärme (vårkvällsvärme går också helt okej) med mitt glas mousserande och filosofera lite.
Det går ju inte sådär jättebra..
Jag kör på två av fem och sitter med mitt mousserande(1) och filosoferar(2). Får helt enkelt skippa sommarvärme(3)/vårvärme(4) och balkongen(5).
Som tur är kommer ju värmen snart, då är det bara balkongen som saknas.
Och herregud vad den saknas.


(Jag köper bara sommar/vårkläder just nu. Ajabaja)

4 kommentarer:

bajs sa...

PORR!!!! knäpp byxorna unga flicka!!
snigg äru!

verowl

jen sa...

im with bajs on that one. grr

Unknown sa...

Jeg har stemt 5 poeng på din bikini :) Vil du stemme 5 på min? :)

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery

Anonym sa...

Hallå, det är min unge, bak off!!