fredag 4 juli 2008

Slut

Jodå, jag är helt körd. Jäklar vad trött jag är om kvällarna efter att ha jobbat hela dagarna. Nu jobbar jag ju iof 9 timmar om dagen med en halvtimmes lunch, men jag har små-vänt lite på dygnet iomed den lite konstiga arbetstiden.
Börjar två, försöker hinna med grejer innan (är det fint väder försöker jag njuta av någon soltimme eftersom det nästan är mörkt när jag kommer från jobbet), och sen jobbar jag ju till tio, och hinner aldrig "hitta på" något ordentligt när jag slutat, utan det blir väl mest mysa hemma.
Appro på hemma;
Vi har sagt upp lägenheten.
Jopp.
Om vi har riktigt med tur kanske vi får en tvåa på drottninggatan, eller en tvåa vid vasaskolan.
Vi håller tummarna för det tycker jag.

Sen lagom till min födelsedag (20 år och nästan vuxen) så får vi en kissekatt också. En liten zombie (som det ser ut just nu iallafall, är det någon som kommer på ett sivnbra namn så namedroppa gärna).

Jag har betalat klart min skärm till datorn nu iallafall, halleluja. nästa månad kommer jag "bara" ha min teleräkning, som efter fredrics missöde med sin telefon förmodligen kommer vara skyhög. Men (!) när jag tänker efter så kommer jag faktiskt ha pengar nästa månad. Känns bra!

Jag har varit hos pappa och min syster och käkat räkochmajonäsochäggmackor och myst lite ikväll efter jobbet. Jag är heeeelt slut och har en dag kvar att palla (heja, heja, heja). Så jag orkar faktiskt inte skriva mer, men på lördag blir det massa folk och mysig utgång eftersom vi har finbesöket Vincent i stan.
Adios.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman, torsdag fredag sen ledigt...mmmmmmmmmmmmm jag har två dagar till suck... men jag får väl stå ut, ska inte klaga..har ju betald ledighet, det underlättar är liksom lite lättare att njuta då. Men i månadsskiftet är det ett ÅR sen min sista semester...helt sjukt länge sen, tack och lov för lång weekends, det är de man lever för. Kjam mammsss