tisdag 29 juli 2008

Hurry curry

Jo, nu ska jag skriva ett riktigt snabbt inlägg, för jag är igång för fullt med att byta kläder, sminka mig, pröva frisyrer osv.
För idag är det ingen vanlig dag, NEJ FÖR DET ÄR JENNIFERS FÖDELSEDAG!
..Jodå, hon blir sisådär jättegammal. Ha!
Jag väntar in Sanna och så ska vi ta oss upp på stan och sen vidare till Brickebacken.
Vi orkar inte vänta på alla andra som ska komma helt sent. Nejdå. Jag är i princip klar.
Ikväll blir det mys och tårta hos Jennifer&Jocke, följt av en brutal förfest (inte varje dag man fyller 20).

Sen är det inte långt kvar tills det är min tur, min dag :D
Jag blev helt pirrig när jag satt och slog in paket så fint jag bara kunde idag, och fixade med lite annadra.. hemlisar (ifall Jennifer skulle råka läsa det här innan jag har hunnit dit).

Såatt, nu så ska jag forsätta med att försöka göra mig snygg.
Adios

(Ja just, jag har äntligen tatuerat fötterna nu också, och det gjorde svinont. Tack för den.)

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi världens bästa dag! haha läste inte förän nu