onsdag 6 augusti 2008

Rethymnon

Jodå, såhär är det, vi drar den 23e augusti.
Drar vart? Till Kreta. Och inte vilket Kreta som helst utan Kreta-Kreta! (Ni vet den där underbara grekiska ön som ligger typ på ekvatorn med jättevärme, speciellt i augusti).
Helt ofattbart. Rethymnon, igen.
Räknar man på det så kan det inte annat än bli världens bästa vecka.
Hur skulle det inte kunna bli det, när man åker med världens bästa tjejor till världens finaste paradis?
Jag får rysningar bara av att tänka på det.

Sen, för att övergå till något helt annat, så ska vi till degerfors i helgen. Mysigt värre. Gos-folk och mys-vovvar. (Åh, så fort jag skriver eller tänker på hundar kommer det där stinget i magen efter Tuff, gud vad jag saknar honom. Fast han är bara min hela vecka 34, lycka). Iallafall, degerfors. Snälla, snälla, snälla gud, tor, freja, ra eller vem sjuttsingen det är som håller låda där uppe, håll inne lite på regnet någon kväll iallafall så vi kan grilla (och ta ett dopp i poolen skulle ju inte heller skada).

Nu har jag egentligen ingen tid att skriva, med tanke på att jag har hundra saker att göra innan klockan halv 1. (När jag faktiskt måste stå på stan redo att ta mig till éstockholmo för att åka lite räzerfartyg). Såatt, jag ska fortsätta att packa ner så mycket som möjligt i en sån liten väska som möjligt, leta efter ena fjärrkontrollen som varit spårlöst försvunnen sen Jocke var här och pillade på den (karlar alltså) och tillsist så ska jag faktiskt fortsätta med min helgrymma pastasallad som står och väntar på att få bli klar och nerpackad i min matlåda of doom.

Eh, ja gott folk, ingen tid att spilla.

Adios

1 kommentar:

Anonym sa...

ABOOOOOOOOO. ujulod