fredag 3 april 2009

Och vi har solen i ögonen

Jag kan inte gå.
Jag har, på riktigt, ålat mig till datorstolen från sängen (det är sant, jag ljuger inte! Något inslag av en krypliknande gångform har också varit delaktig).
Varför?.. Är hon förlamand?.. Har hon brutit benen?.. undrar ni säkert nu, och svaret är nej.
Jag har stretchat för dåligt. Och tränat med befintlig träningsvärk.
MUMS.

Så idag får jag nöja mig med att åla (eller avancera till krypa, om jag får igång kroppen lite) över stan. Vilket kan bli ganska spännande.

Note to self: Ha inga vita kläder på dig today.

Nu ska jag försöka göra något åt mitt illröda ansikte och bröstkorg som jag så fint drog till med igår efter 6 timmar i solen på balkongen.

Adios!

(sötzombie får vara med på bild,
eftersom hon ligger i mitt knä
och spinner bort träningsvärken)

3 kommentarer:

jenherndal.blogg.se sa...

varför inte vita kläder? har du dundermens?

cones

Anonym sa...

Hej, tack för hjälpen med att ta hand om laglydig 15 åring i em.
Det blir sallad här i kväll!
Kram mams

Johanna sa...

gud vilken söt zombie!