torsdag 23 april 2009

Pop goes the world

VÄDRET!
Otippat att jag skriver om det fina vädret och hur lycklig jag blir av det.
Men jisses, det gör hela min existens just nu!
Vårvädret i örebro och tanken på spanien.
37 dagar kvar!

Idag är jag ledig, så det blir en sväng upp på stan och lite kaffe med Hannah. Mys!
Så ska jag väl egentligen tvätta och städa, men nej usch, jag vill mycket hellre steka upp mig på balkongen istället.
Asch, det kommer fler soliga dagar.

Så är det lön snart också, underbart!
Och äntligen har jag fått in ny musik på telefonen så jag har nåt nytt och fräscht att lyssna på när jag tränar. Träningen går förövrigt skitbra, jag blir fruktansvärt peppad när jag ser resultat! Måste dock lära mig att hantera det lite bättre, just nu har jag träningsvärk varje dag veckorna runt, och det är nog inte det ultimata skulle jag tippa på. Om inte annat så är det inte så jävla skönt hela tiden.

Anyhow, nu ska jag glassa på balkongen och vänta på att klockan blir tillräckligt mycket så jag kan åka och lämna ett par skjorts och möta upp Hannah!

Ciao!



ps, nu håller vi tummarna jättehårt allihopa!
pps, Fredric är underbarast i världen, tack för all hjälp och för att du finns bby! Hjärtis till dig.

1 kommentar:

Lajna sa...

varför ska vi hålla tummarna???
(chakerso)