onsdag 4 juni 2008

Anteckningar

Jorå. Det är sommar nu.
Hur. Härligt. Som. Helst.

Jag har ingen motivation till att skriva alls just nu, jag kände bara att det skulle vara bra att få in en uppdatering här.
Fredric skulle kanske hem idag, så jag och Jocke hängde på och åt supergod mat (färskpotatis!), lekte lite med hundarna och framförallt; hämtade Fredrics skateboard! Jag är supersugen.
Jag och Jennifer såg Lords of Dogtown här i veckan, och jag drömde om skateboards och har haft det lite bak i tankarna sen dess, så nu ska jag göra ytterligare ett försök till att kunna stå på en (så får vi se om någon kanske är lite bättre på att lära mig än herr Rydberg som bara skrattar åt mig).

Nästa vecka är det hultsfred. Mitt största "happening" den här sommaren. Synd att den ligger så tidigt bara. Jag har inte riktigt greppat att vi drar så snart, jag trodde det var längre kvar, nu finns det en hel del grejer jag måste ta tag i. Blir budgetfestival för min del.

Nu i veckan blir det lite studenter och lite annat. Sen på lördag är det 80tals-fest. Herrejisses. Jag måste hitta något ganska snart att ha på mig.

Nej, nu ska jag ha ännu tråkigare.
Ciao

Inga kommentarer: