torsdag 19 februari 2009

Sommar och sol och vi har snö överallt



Okej, nu skulle jag kunna sälja min själ till djävulen för lite vår och sol.

(Eh, herr satanus, hör av dig om du ser det här, vi kanske skulle komma fram till en bra deal).

Iallafall, anledningen till seg uppdatering är att jag gått i ide i väntan på varmare tider.
Yepp. Så förhoppningsvis kommer solen ploppa fram snart.
Hm, jag ska väl krypa tillbaka ner i min lövhög och försöka överleva vintern, hejsvej!


(ps, tossa de mar i juni, EHEHEH, skapligt peppad!)

6 kommentarer:

Therése sa...

härligt, jag gör detsamma ;)

Anonym sa...

Tack för idag brauden..........kram mams

Anonym sa...

sälj min själ med om han har sår att övertala!

exothers

Anonym sa...

Vilka snygga brillz!!

Anonym sa...

Sv: HIHI men kom UPP då för tusan hakar!

Anonym sa...

Hej!!!!
Nya bilder vill jag se.
Kram mams