torsdag 5 mars 2009

For real?

Oh, jag är kass, kass, kass, kass.
Jag har ioförsig inte en massa hundra läsare som följer den här bloggen intensivt, så det är cool.
Men ändå.

Vi ska på kryssning nästa vecka. Otippat och svinkul!
Sex tjejer från jobbet i tre hytter och en taxfree. (Jäklar vad farligt, jag är ju pank?)
(Pank och pank, jag har ett magiskt konto som fyller på med några hundra lite här och där.)
(For real alltså!)
Det känns iallafall som om det kan blir en redigt bra kväll.

Men först mjukar vi upp med bio imorgon.
Ett litet trevligt gäng på sex personer som ska se män som hatar kvinnor och mula popcorn!
Jag och mamma och Kent var på premiären i fredags.
Så. Sjukt. Bra.
Jag var helt lyrisk och adrenalinpumpad efteråt.
Jag hade väntat och väntat och längtat och längtat så länge.
Och jag överdriver inte om jag skriver att jag var så nervös och spänd innan bion började att jag trodde jag skulle kissa på mig. Eller om jag kanske gjorde det till och med?
Det hade nog inte varit så illa med tanke på att det var svinkallt i salongen.
Jag får ta med mig en filt tills imorgon.
Så jag inte fryser knäna av mig.

Ah, nu är det litet utflykter på g, kul med saker som händer.
Och imorgon ska jag vara hundvakt åt världens sötaste parvel.
Gizmo.
(Gismo?)
En liten nakenhundsvalp som är söt som socker!


Mhm, nu vart ni allt bra avis!

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha awwww lille fisen! jag är med lite hundvakt...en kompis har sin brors hund här över dagen. En portugisisk vattenhund på 4 månader. sjukt söt och klummpig, som en nallebjörn =)

hyamity

Anonym sa...

Sv: haha han var med i typ fame factory tror jag :)

Anonym sa...

Hmmmm, den som blir mest avis är nog Tuff, han är lite halt och längtar massor efter sin mini matte och ser fram mot tisdag:)han hoppas han får komma fast han inte är söt, naken, valp eller väger att halvt kilo.
Kjam mammma (och Tuff)