fredag 12 september 2008

Grekland del 3

Okej, jag har vaknat och är fortfarande sjuk. Det här var ju inte roligt och inget jag väntat mig. Men som tur är har jag nu lite utrymme att skriva i några dagar till från Grekland!

Andrea
Ca 18:00 Måndag

Oj, nu blir jag först om att skriva om gårdagskvällen (igår kväll?). Det var... rätt galet. Vi blev bjudna på shots från Jennifers skäggige bartender (han kunde jonglera sådär bra med flaskor ni vet). Plus att vi införskaffade diverse annan alkohol. Vi gick och la oss klockan 5 (6?) imorse. Sen hoppade jag upp klockan 10, pigg som en lärka, med två klubbade sälar till room-mates. Sanna har lekt klubbad säl hela dagen. Hon ligger fortfarande. Stackarn. Både Sanna och Jen kommer nog att fylla i lite mer om igår kväll, så jag nöjer mig med att lägga till att Jennifer rökte typ 22 cigg på ca 6 timmar. Bra jobbat! Nu ska jag åta motorcykel! (Med Kent - HJÄLP!)
Puzz
Ps. Jag är typ röd överallt, tummen upp.

Jennifer
23:30 Måndag

Nu är vi precis hemkomna från en god middag på La Mare. Mia och Kent var med oss och när vi gick fick vi tröjor av servitören (ägaren inflikar dea). Skitsött. Påväg hem kom vi på att aik - hammarby spelade ikväll och upptäckte lika fort en fotbollsbar med matchen på storskärm! Vi lämnar prat om matchen. Igår iallafall, vi kom hemmifrån typ två och styrde mot metropolis, där shottade vi med den snyggaste BT:n (smiley inom parantes) och drack drinkar. Som Dea skrev tidigare (när jag och Sanna låg medvetslösa pga gårdagen) så rökte jag ju ca 22 cigg under kvällen (6 timmar), hur detta var möjligt fattar jag verkligen inte. Våga värgra syre...
Nu blev jag röksugen, PUSS!


(Den fina tröjan <3)

Vi tar en dag till nu när vi ändå är igång.


Andrea
19:00 exakt, Tisdag

Uh, jag är helt slut. Brännan börjar lägga sig lite... på mig. Däremot så har Jennifer skaffat sig en rätt snygg skär hudton på hela framsidan. Vi ligger och kollar på Beverly Hills. Snart kommer Kent och motorcykeln och hämtar upp mig. Igår var skitkul! Vi åkte till en utsiktsplats och kollade in Rethymnon. Och sen till LIDL och handlade alkohol&chips. Motoscykelturen lämnade mig med en nära-döden upplevelse. 120 utan hjälm, bland ett gäng galningar. Ingen kör ju lagligt här! Men som sagt, soligt som fan. Idag har det varit strand och lite pool. Mysigt såklart, men 12 jävla euro för solstolar, RÅN!

Nu måste jag smörja in Sannas rygg.

Ciao
xoxo


(skära Jennifer)


Jennifer
00:15 Tisdag

Jag ligger i sängen och kan knappt röra mig. Att gå till kvällens middag var ett inre krig. Fyfan vad svedd jag är - somnade (i skuggan) på stranden och är tokrosa*. Hett som fan. När jag går ser det ut som jag har haft analsex i en vecka. Jag är jättekärlekskrank och vill pussas massa med Jocke :( Blev trött av att ligga i sängen nu... läggdags? Haha vilken tönt jag är, men jag har haft ont som fan och mått illa typ hela dagen. Nu ska jag sluta klaga!
xoxo Jen
Ps. Jag är skittråkig ikväll men det får jag vara

!
(Vi har tyvär ingen bild på Jennifer i det läget, men Sanna och Jag satt och spelade Black Jack och drank gin-drinkar på terassen)

Nu ska jag kolla klart mina sista avsnitt av the black donellys. Mer kommer senare eller någon annan dag, yes.
Ciao

Inga kommentarer: