torsdag 11 september 2008

Grekland del 2

Ja, jo, jag vet att det inte gått så lång tid, men jag har tråkigt här hemma så jag tänkte fylla på några dagar till från resedagboken!

Andrea
ca 2:30 Lördag/Söndag
Vi är på hotellet, det är superfint och det är jättevarmt här. Vi var nyss nere på stranden och kände på havet. Jätteskönt och jag blir jättepepp på att bada! Nu ska jag skölja av mig och byta om, så jag känner mig fräsch. Så blir det massor med sova av!
Hipp Hipp Hurray!

Sanna
15:45 Söndag
Jisses! Det är varmt! Vi är uppe på hotellrummet för att hämta andra litern vatten, pust! Helt underbart och stranden och havet är sig likt. Vi har bränt sönder fötterna på sanden (farligt!) Precis vid vår terass ligger två brudar, spännande!
Vi är i paraadiset och vi längtar till middag! :)

De två brudarna visade sig sista kvällen vara helkul, men vi kommer till det senare!

Andrea
18:00 Söndag
Vi har hunnit bada i poolen nu också. Annars har hela dagen bestått av massa bada i havet och sola. Jag har bränt mig (ovanligt..) och Jennifer har fått lite färg! Lite bränna på bröstet (hon är skääär). Nu ska vi duscha hela bunten och färga Sannas hår, sen är det käk och mys! Framförallt käk (moussaka) MO-SA-KA! (Det ska sägas så det låter som ett kinesiskt kamp-move). Nu är det min tur i duschen, önska mig lycka till!
Ciao

Jennifer

18:37 Söndag
Yep, Dea duschar och jag och Sanna käkar macka och glor på en ful geting. Det har vart helt jävla amazing idag, massa sol och bad heela dagen, jag är grisrosa! Men skitsamma, färg är färg! Vi käkade dyr pizza och grekisk sallad till lunch, följt av melon och munk. Yum!
Nu ska jag ta mig en dusch!

Så, nu ska jag lägga mig och läsa lite.
Mer kommer senare eller någon annan dag.
Adios

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, jag dööör av garv här i min ensamhet, mer mer!! :DD

Anonym sa...

jaaa! ta mig tillbakaaaaaaa