måndag 24 november 2008

Plötsligt händer det

Ingenting.
vardagen rullar på, det är väldigt skönt måste jag erkänna.
Finns saker att se fram emot. Dagar att se fram emot.
Sen i lördags har jag varit utan Fredric, så det ska blir riktigt mysigt att få krypa ner hos världens bästa spooner ikväll.
Du har varit jättemysig Jen
nifer, det vet du, men det är inte samma sak ;)

Lördags var förövrigt sjukt roligt. (Liksom förra lördagen). (Och fredagen i sthlm, roligt roligt roligt).
Vi dansade gärnet (på högtalare - ouch), söp gärnet (görls -när vi är ute så dricker vi varannan vatten, det finns inget värre än fulla tjejer), hamnade på efterfest tillsammans med en tequila, salt och citronextrakt (och någon riktigt vidrig sprit som jag inte vet var det var för något). Tog taxi hem för 70 kr (efter jag väldigt promt prutat ner det till 65, men insett att jag bara hade 70 jämt) och däckar hos Jennifer klockan 5 (efter att varit duktig tjej och lämnat det mesta av tequilan och kvällens chips i toastolen).


(Chips från godisautomat, i väntan på tunnelbana hem.
Spontanresa till Stockholm för utgång med Jennifer)


Imorgon är det lönetisdag, vilket är lika med Satin.
Sen ska jag njuta av veckan och börja min sju-dagars-jobb-vecka på fredag.

Nighty night!


(jag och Jennifer, randomtisdag)

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, bästpåfäst!