torsdag 18 december 2008

Jajustdet

Sen jag skrev sist har jag hunnit med en hel del.
Framför allt så har jag hunnit haft sönder min mobil.
Igen.
Och igen.

Nu får det vara nog!
Jag har skaffat mig en annan modell, som jag ska hämta ut på posten typ nu.
Spännande!

Har också hunnit med en möhippa med diverse roligheter.
Och en helt galen helg.
Nu jobbar jag på för fullt, trött som en höna och sjuk så det skvätter om det. (Ja, skvätter, jag nyser och snorar och hostar så det, just det, skvätter).

lite nervös är jag dock inför mitt möte med posten på Lucullus.
Jag har nämligen fått två avin. Ett som är mobilen (kostnad att hämta ut: 99kr) och sen ett till, adresserat till mig som måste hämtas ut av mig personligen (det behöver jag inte göra med mobilen).
Vad sjutton kan det vara? Jag har absolut inte beställt någonting annat. Och inte har fredric beställt något i mitt namn heller. Nu börjar jag bli orolig.
Tänker inte gå in på vad min supertwistedhjärna har för sig just nu.
Istället går jag och hämtar ut hela faderullan!

Eh, lycka till.
Tack!


(Ja just det, jag och Fredric har varit Vi i lite dryg ett och ett halvt år.
Ganska exakt i måndags. Lika kär fortfarande!)


Inga kommentarer: