tisdag 23 december 2008

Det är något fel på mig

Ja, det slutar inte.
Får kramper i magen så jag måste släppa allt och sätta mig på huk.
Kom nyss hem från stan efter att ha handlat julklappar till halva världen.
Höll på att svimma inne på H&M ett antal gånger, efter att knäna vikit sig sprang jag ut och mötte mamma som köpt vatten åt mig.

Det är något allvarligt fel på mig.
Jag blir lite rädd.

Men jag har julefrid ändå!
Och snart är det bröllop, gud vad roligt, mamma var gullig och köpte en klänning åt mig som jag ska ha. Enkel och jättefin, jag får slänga upp bilder på den när vi kommer hem från the wedding.

Nu har vi fullt upp dom närmaste dagarna, inte för att jag brukar skriva så ofta, men nu kommer det nog bli ännu dåligare med det fram till nyår.
Förövrigt, måste fastställa vilka som kommer på nyår! Viktigt!
Hör av er till mig om ni läser det här!

Bra, hejsvej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

god jul =)

Anonym sa...

Lite så där har jag! Därför dom undersöker min mage! PASSA DIG! Kan vara farliga grejer.. kanske ett litet barn? näääääääääää.. men kolla upp!! GOD JUL .. lite så här i efterhaand!