torsdag 11 december 2008

Tiden går för fort

Torsdag, redan?
Yikes, nu har jag bara några dagar på mig att vara ledig innan det är dags för min helvecka igen.
Hur ska jag ytnyttja det här bäst då? Hmm.

Helgen ser ut att bli rätt späckad, på ett mysigt och trevligt sätt.
Möhippor och Adam Tensta i örebro. Lite sånt.

Däremot skulle jag uppskatta om jag hade mer pengar.
Vilken skillnad det är på att vara ledig med lite cash, eller att vara ledig utan några cash alls. Jag får ta och styra upp det där.

Sen sist, så kollade jag på gamla bilder igår, och nu är jag sådär i valet och kvalet med min hårfärg igen. INTRESSANT. Men tydligen så har Henke hjälpt och fixat med rätt färg, så jag krånglar väl ett litet tag till.

Jaja, det här inlägget var ju sådär oerhört jättespännande.
Mhm, jag är sån. Superintressant människa.

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh, vemmska gifta sig? nån jag känner? åhhh, vilken hårfärg! jag vill byrta men jag vååågar aldrig!!! bajs bajs....jag har bakat massa muffins =D