tisdag 9 december 2008

Tisdag

Jodå!
Jag sitter och väntar på Jennifer, vi ska nämligen upp på stan och kirra satinflyers och alkohol.
För det är ju faktiskt tisdag. Liksom det faktiskt var söndag i söndags.
Efter att ha jobbat 9 dagar i rad påbörjade jag min veckas ledighet med weekend i Göteborg tillsammans med mamma och Kent (som tog med sig halve systemet från örebro), supermysigt. Vi åt världens dyraste och minsta portioner mat på hotellet och gjorde staden i julrush. Sen har helgen flutit på som en vanlig helg, ungefär.
Och nu påbörjas min vecka med spinning och Jennifer-Dea-tisdag!

Så vad ska jag göra när jag är ledig i en vecka?
Som tur är tar det ungefär en vecka innan jag blir riktigt rastlös, så jag tränar och drar runt på stan och umgås med så många vänner jag hinner klämma in på en vecka.

Anyhow, nu smiter jag upp på stan!
Hörs!

Inga kommentarer: