måndag 19 januari 2009

Punkt

Ja ibland undrar man ju hur allt egentligen står till.
Löjligt värre.

Ja, jag måste ta tag i mig själv, rycka mig i kragen och tänka igenom min situation lite.
Fundera på vad som är viktigt, vad och vilka som betyder mest.
Det är inte så jäkla lätt det där inte.

Nu ska jag ner i tvättstugan dock,
TJAHEJ


(ps, tågbiljetter till uppsala kirrade, yessss, SANNA HÄR KOMMER VI!)

---

Jag känner att jag behöver uppdatera, för folk undrar om det har hänt nåt.
Och svaret är nej,
det är inget allvarligt som hänt, jag har bara funderat mycket över min livssituation med jobb, ekonomi och liknande. Ta absolut inte åt er!

Nu sitter jag och käkar den största portionen film och flingor jag någonsin äter och njuter av att min kropp är en geléklump efter träningen, gött!

Simma lugnt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men jisses, har det hänt nått? låter alvarligt =/

(peradb...den var tråkig)