fredag 30 januari 2009

Intresseklubben antecknar

Jovars, jag har försökt ligga kvar i sängen så länge som möjligt, men när klockan slog 9 kunde jag inte längre. Jag la mig väl för tidigt igår.
Nu sitter jag med min påse marknadsgodis och äter absolut ingenting, för jisses vad äckligt det var.

Jaha, uppsala var helt underbart, som vi givetvis trodde och siktade på att det skulle vara.
Jag orkar inte dra hela historien, är det någon som är intresserad så finns den här.
Kan bara lite snabbt berätta att att vi givetvis åkte fel på vägen dit. Jag och tåg går verkligen inte ihop, jag är fortfarande 12 år och hoppar av mitt i ingenstans. Enda skillnaden är väl att jag helt saknar panikkänslan idag. Helt okej för min del.

Nej, det blir så tråkigt när man känner ett tvång till att skriva, och inte har något att säga, så jag lämnar det såhär, och så återkommer jag någon dag när jag är lite intressantare.
Jupp.



(några av bilderna på Martina från i måndags!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

bilderna blev superduperbra!:D min mobil ha kommiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!

deroptgl

Anonym sa...

Hej!
är på g med flyget till Spanien, måste ta ett snack om det...........kjam