torsdag 8 januari 2009

Smart!

Åhååå, jag har sån förbaskad huvudvärk.
Jag orkar inte. Plus att jag inte orkar med ikväll, jag vill bara att det ska vara imorgon (av ingen som helst anledning egentligen, jag ska tvätta och sånt strunt). Så förmodligen blir det tidigt i säng med snabba cash i några timmar (ja, jag är jätteseg, men jag har läst så mycket andra böcker, så jag har inte hunnit!). (Men jisses vilken bra bok det är! Förstår att den blivit hypad).

Öh, det går bra i livet, ungefär.
Förutom att jag hade sönder mitt betalkort när jag (obs: mycket smidigt) satte mig på toaletten på björnstugan efter att jag har varit påhittig och lagt kortet i fickan på mina alldeles för tighta jeans.
Smart!
Jag var så smart så jag tillochmed skrattade när jag hörde knaket och såg flisorna av det som brukade vara mitt visakort.
Usch, jag får lite ångest över mig själv.

Nu ska jag äta fullkornspasta och sen ska jag ta ett bad!
Jajjemen, idag slår jag på stort!
Hehehe, hejs!


(Så här ser en smart tjej ut!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

men du. det var ju kul iallafall:D puss på världens sötaste dearea

Fredric sa...

nu är ju frågan om du tvättar idag då du sa "NEEEEEEEEEEEEEJ!" när jag väckte dig imorse :)