fredag 27 mars 2009

Jelp!

Men yeeeeeeees!
6300 tillbaka på skatten!
Jag som förväntade mig nån hundring, det är helt underbart!
Åhå, jag kan ju nästan resa jorden runt!
I alla fall ta en sista minuten någonstans.
Eller kanske köpa skor för hela summan!
Eller kanske spara pengarna och använda när jag blir fattig.
Jaja, glad blev jag iallafall.

Nu kommer snart Tuffis hit, så ska vi kela hela natten lång.
Fast först ska jag ta mig en sväng till solariet och steka.
Jag drar ju till spaninen om två månader, jag måste ju vara väl förberedd och jättebrun.
Jag har nämligen en vision i huvudet där jag ligger på en solstol vid den enorma poolen, med en stor sån där solhatt på huvudet, och en superdrink i handen (typ frozen strawberry daquiri).
(Daqiri?)
(Dakuiri?)
(Daquririri?)
I min vision är jag i alla fall jättebrun..

... Alltså jättebrun.

(Köpte förövrigt ytterligare en bikiniöverdel i sthlm i onsdags, DOH!)
(Är väl uppe i sisådär 8 st nya bikinis för i år än så länge).
(Vilket är alldeles jättelogiskt med tanke på att det är mars).
(Och snöstorm ute...)

(Och varför i hela fridens namn är det snöstorm ute i mars? FÖRKLARA DET FÖR MIG).

Inga kommentarer: