onsdag 11 mars 2009

Yarrr!

Nu ska vi ut åka åka båt på de sju haven!
(Eller ja, till åbo iallafall).
Passar mig om min piratlifestyle som handen i hansken!
Jag och allas våran Jennifer kommer bo i en fyrabäddarshytt med Sofia. Och ha Therese, Martina och Malin som grannar, vilket röj det kommer bli!
Score!
Jag kan iallafall garantera att jag inte kommer sova ensam, hur smal sängen än är.
I don't do ensam.
(Hör du det Jennifer!? Du kan redan nu ställa in dig på att du får en spooner inatt!)

Jag har ägnat morgonen åt att packa och fundera på hur man överlever i iskallt vatten.
Just nu känner jag mig ganska säker, men det hinner väl lägga sig.
Kom fram till att det bästa är väl att hitta typ en dörr och lägga sig på, och ha en visselpipa till hands, så jag slipper skrika så mycket, för min röst kommer nog inte hålla så bra i kylan.
(Helt och hållet min egen idé, jag lovar).

Nej ni, nu ska jag trippelfryppel kolla att alla biljetter är med och göra mig redo, för bussen går om en timme!
HEJS!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha lova att köra en "coomee baack.. comee back" när du ligger på dörren, typ ha det som första uppdrag, att hitta en bra dörr att hålla fast vid haha.. hoppas ni för dyngkul !!!!! parta åt mig med! pusssssssss