söndag 24 maj 2009

Bikinifreak

Mmmh, jag sitter och myser i en jättegammal urtvättat tjocktröja.
Gamla myskläder är bäst.
Och fulast!

Det har varit en helbra dag, med helt okej väder (vädret gör ALLT, det är helt okej om världen går under bara det är strålande sol ute).
Vi har både varit uppe och lekt turister på svampen ("the mushroom" som vi så fint berättat om för Nellas utbytes-tysk som bor hemma hos mamma) och kollat på Jennifer som viftade med en jacka ut genom köksfönstret så vi kunde vinka tillbaka.
Hon var pytteliten!
Samt käkat på paloma med Fredrics goa föräldrar och ena syster med hennes två små vildar till barn.
Mycket intressant, det satt som vanligt ett gäng fyllebultar på uteserveringen och hinkade öl och härjade. En av dom, som var lite äldre (typ 250 år) skulle låsa upp sin cykel och dra sig hemmåt vid halv fem.
Aspackad.

Jag såg när han började låsa upp cykeln och tänkte inte mer på det, utan högg in på min ljuvligt goda sallad. När jag kollar nästa gång (typ en kvart senare) står han fortfarande och letar nyckel/låser upp cykeln. Både jag och Lotta fick ett litet fnitteranfall när fredric berättat att när han kommit runt huset (då bara Fredric såg honom) så har han typ lagt sig på cykeln och somnat.
SCORE!

Hannah har precis varit här och myst lite, så nu ska jag installera och spela the sims 3!
"Man kan faktiskt ställa möblerna diagonalt!"
"OCH flytta dom bara lite åt ena hållet så det inte blir så stora mellanrum mellan dom!!!"
Jag menar WOW, jag måste ju faktiskt bygga ett par mansions nu.

Later!

Inga kommentarer: