fredag 1 maj 2009

Jag hatar min urinblåsa

Jag har urinvägsinfektion.
Igen.
Det är så jäkla drygt, det är fasen så mycket värre än vad man minns.
Men, jag ska inte klaga, det har jag gjort tillräckligt för idag.


(Girlpower på valborg, Frida stod för grillningen)

Valborgsveckan var supernice.
Det var en hel del fest och lite grillning.
Hängde i gäng i några dagar och som Fredric påpekat ett antal gånger, så har det känts väldigt mycket som festival, härligt! Hela fredagen ägnades åt att ligga på filt och käka flottig mat tillsammans med favoritvänner. Lovely!

Och ja just, det går jättebra med katterna, jag har lugnat ner mig.
Jag tror inte lika mycket på att tredje världskriget ska bryta ut i lägenheten snart.
(Men det finns nog en chans, med tanke på att vi just nu har guitar hero här hemma och de flesta jag känner är extremt dåliga förlorare).


(Valborg t.v. och Satintisdag t.h.)

Nu ska vi samla ihop oss och kika på tillsammans, för det var längesen och den är så sjukt underbar!
Hejsvej!

3 kommentarer:

Unknown sa...

ruuuuuuuuutaaaaaaaaaaaaaaan

ephiz

Anonym sa...

Hej,
Nella och Ricard hänger på på onsdagens bio (pinsamt hade glömt att hon är hos oss) De har biljetter på raden framför. Och....just nu går det inte så bra för Bajen, antar att Sanna är pissarg:) Kram mams

Anonym sa...

Och mer bilder på rutan önskas tack!