tisdag 12 maj 2009

Crosspix

Det här med korsord är min grej!
Finns det någon utbildning eller nåt jobb som går ut på att lösa korsord?
Jag lixom tror att jag skulle kunna bli expert på det här!
Det har jag nog fått från mormor, om sånt nu kan ligga i generna.
(Mormor är typ korsordsgurun).

Har nyss varit ute på en långpromenad med Emelie, supermys. Mindre mys var fiskaren som höll på att slakta sin stackars mini-firre när vi gick förbi.
Ja Sanna, jag vet att jag sa att jag skulle vilja sitta och meta, men herregud, inte tänkte jag väl riskera att få en fisk på kroken? Givetvis skulle jag meta utan krok!

Just nu sitter jag och lyssnar på DYNGBRA musik och peppar sommar och Spanien (18 dagar kvar!).
(ARTRON? VA? Nu blev jag stressad, finns ju en grej jag måste fixa innan.. Och jag vet inte om jag kommer levande ur det. Och veta att jag har max 18 dagar kvar i livet känns lite läskigt...)

Jani, dags för dusch och hårinpackning, ikväll blir det rosa förhoppningsvis mindre rosa!
Får väl se om jag har något hår kvar imorgon, wish me luck.

Puss och kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad klämmer dig dessa 18 dagar:)Mams

lajna sa...

Svalöv på måndag. komsi komsi!


(rapperk)

jen sa...

haha meta utan krok, kan vi inte göra det?

roldio