måndag 18 maj 2009

Du säger att du minns och att det känns som igår

Herrejisses, jag är DYNGSJUK.
(Jag är lite förvånad, för det var oerhört längesen).
Sådär jättesjuk så jag host-spydde upp en enorm grön slemboll förut. Mums!
Den var inte så god kan jag tala om.
Och jag skulle ju med till skåne idag?
Det är klart att det alltid finns något som man får skippa när man blir sjuk, men att åka till skåne? (Eller ja, att få träffa Lina och Jonas - skåne skippar jag gärna).
Kom igen.


Så jag piffade till min layout på bloggen lite, gjorde den lite somrigare. Nu känns det liiite bättre.
Nu ska jag duscha snart, och sen ska jag väl däcka igen.
Jo, jag har faktiskt sovit över 13 timmar inatt (kan hon sova så länge? Ja tydligen, jag är lika förvånad jag), det var så längesen så jag inte ens vet när jag sov så länge senast. Senaste månaderna har jag sovit 6-8 timmar per natt ungefär, det är precis det min kropp behöver.
När den mår bra det vill säga.

Ska lägga mig i soffan med te och titta på tvshop, men först ska jag på mammas begäran lägga upp lite bilder.
Tjoflöjt!



(Våra mystjejer, som kommer jättebra överens!)


(jag=hulken och Sanna på Harrys)


(Fredric och jag på vårpromenad t.v. och mysarna t.h.)

4 kommentarer:

lina sa...

dumma dumma sjuka! att missa Svalöv är ju en skam, mit toch Jonas egna lilla helvete....

horkledn

Fredric sa...

du är världens bästa älskling!

jen sa...

:( vi saknar dig här nere i skåneland!

cleleraq

Anonym sa...

Tack för bilder, topen kul mera:)