torsdag 21 maj 2009

She's nobodys angel

Jaha, jag sitter på balkongen utan kaffe (för det var ytterliggare en sak jag glömde handla igår eftersom jag glömde min shoppinglista hemma, doh). Det är lite småkyligt faktiskt, fast mest skönt.

Kan inte folk vakna och höra av sig snart, för jag är fruktansvärt rastlös. Vet inte om jag vågar mig iväg och träna idag, hostan ger sig inte. Kanske får vänta några dagar till.
Men snart klättrar jag på väggarna här hemma, måste röra på mig, det här med att ligga hemma och ta det lugnt i flera dagar är verkligen inte min grej.
Jag får väl gå in och attackera Fredric som fortfarande ligger däckad och dra med honom ut på en promenad. Han har varit en trogen boyfriend och följt med flera gånger den senaste veckan.
Bra jobbat darling!


Igår hade vi med oss tuff också, mycket mys! Han lyckades dra en attackdykning ner i hjälmaren av misstag, vilket var jäkligt roligt, jag höll på att kissa ner mig när han dök upp med huvudet och såg sådär jättesnopen ut.
Fast han blev överlycklig när vi kommit hem och jag torkat honom med handduk och tog fram hårtrorken, för det är ju det bästa han vet, snutten.

Asch, jag ska sysselsätta mig med något, det här funkar ju inte.
Jobb i eftermidag också, uuuuuuuuuuuurk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visste det var något, kaffet!
Din lillsyster är lika rastlös hon, pojkvän åkte tidigt och nu vill hon ha umgänge och ringer mig, va, jag som avlider av allt att göra. Ska göra omtalad lasagne idag i alla fall, kommer över om du vill ha!!!!Kjam

lajna sa...

vad är det med alla att vara rastlösa. jag har typ inte rört mig ur sängen på hela dagen, förutom några kisspauser och besök i köket för att blanda nya groggar. det är niiiice, och samma sak imorrn! fast då skippar jag nog groggarna...puss på dig

enesour