onsdag 22 oktober 2008

Det är jag och Zombie som kan det här med spinning.

Visst är det så. Jag har lyckats tagit mig iväg igen och det är ju så roligt. Upptäckte att jag hade fler gånger kvar på kortet än jag trodde, så jag ska väl köra ett par intensiva veckor nu framöver. Och vet ni varför jag ska göra det?
För att jag kan.

(Fick nu en mindre flashback från två snubbar utanför satin som påstod att dom kom från Stockholm och var jättebrats som körde stenhårt på "för att jag kan").

Ja, jag ska försöka mig på att blondera min utväxt så jag kan lägga i ny hårfärg, men det är ju förjäkligt vad svårt det ska vara då. Det är bara att önska mig lycka till!

Igår vad jag på stan tillsammans med Jonna och Emil (efter att jag faktiskt gjort nytta och varit på cityakademin inne på biblioteket, jotack). Det var sådär jättetrevligt som det kan bli när man umgås med folk som man nästan aldrig träffar.
Och ikväll ska jag umgås med Jennifer, som jag ioförsig umgås lite oftare med.
Men det är alltid lika roligt!

Hårfärgningstime, HEJS

Inga kommentarer: