måndag 20 oktober 2008

Ytterligare en helg

Jag har haft en supermysig helg.
Det känns som den har varit mycket längre än vad den har varit, men det kan nog bero på att jag förtillfället inte har ett jobb att falla tillbaka på under veckorna.
Det underbara folket som gjort helgen så underbart mysig har iallafll varit Emelie, Zombie (såklart) och "Mammakent". Fredric har jag inte sett röken av, han har varit på egna äventyr.

Det största pluset med gångna helgen måste ändå vara LONDON!
Helt sjukt, jag peppar så jag kissar på mig. Vi beställde biljetterna igår.
I början på november smiter vi dit torsdag - söndag och bor hos Fredrics syster.


(längtar, längtar, längtar)

Iallafall.
Jag och Emelie hade en superkul fredag och dansade gärnet. När kvällen började ta slut smet vi in på burgerking (så längesen jag åt hamburgare efter krogen, gud vad gott det var!). Där träffade vi en överförfriskad herre som kunde en väldigt massa roliga skämt. Som alla började med "Hey, Johhny!"
Jag minns bara ett par stycken, men han drog säkert ett 20tal.

Hey Johnny, varför ligger det en tant på golvet?
- Det är en flourtant
(floortant). Eh, haha..

Sen i lördags smet Fredric till sthlm och jag och Zombie packade ihop oss och drog till mamma över lördagen. Som vanligt, skitmysigt med god mat och långa tuffpromenader (fast jag fick sova i Nellas rum för att kunna sova i min säng?).

Igår tog vi det bara lugnt och åt mat och glodde film tillsammans med Jocke och Hannah. Alltid lika trevligt!

Och idag då, jag har suttit och gjort det jag ska (fyllt på meriter på mitt cv och sånna där måsten). Sen har jag gjort lite jag inte skule gjort också. Målat.
Nu ska jag diska och sen ta mig ett bad!
Adios!

Inga kommentarer: