fredag 10 oktober 2008

The machine

Idag mår jag bättre.
Igår (dagen efter i förrgår: maskinen) var inte så jättetrevlig hela tiden. Min morgon och förmiddag var hemsk. Jag vaknade i tid som vanligt och fick sen nöja mig med att gå runt och skaka som ett asplöv i några timmar.

..Det var värt det.


Jag hade en tok-rolig kväll!
Hela min liter vin försvann (dock inte bara på mig själv) och dom där lömska (men ack så ljuvliga) tequilorna visste vart dom skulle.
Spelningen var tokmys. Trots två tråkmånsar till män (snarare pojkar) framför oss som inte rörde en fena under hela spelningen. Förutom när dom vände sig om och väste "vadfan gör ni?" åt oss eftersom vi, som alla andra, hoppade, dansade och sjöng med. Dom fick skylla sig själva, och jag såg att den ena tappade kepsen in i folkhavet sen. Stackarn...
Iallafall.

Vart fan höll Oskar hus?
Kvällens största pepp var inte ens där.
Så fort det tystnade lite lyckades jag och Jennifer med att klämma ur oss "VAR ÄR OSKAR?" och tillslut hörde Frej oss, och såg lite förvirrad ut. Ha.
Trots att Oskar inte var där så var det en jätterolig kväll och vi kunde leka trettonåriga darinfans och sukta efter Afasi. Speciellt sanna som klämde och kände vart hon än kom åt.
Se vad alkoholen gör med dig.


(Frej, Afasi och Oskar)

Inga kommentarer: