onsdag 8 oktober 2008

Peppar peppar

Jahaja, här sitter jag och kämpar stenhårt för att inte ställa mig upp och utnyttja vårat stora vardagsrumsgolv till att dansa helt galet till diverse svensk hiphop. Precis som igår så underhåller jag mig med att lyssna (och titta) på snook, afasi&filthy och alla tokiga ihopslagningar som det blivit (Petter feat. Khilen - min click, i högtalarna just nu).
För ikväll smäller det och jag är otroligt taggad.

Men innan dess finns det en del grejer jag måste ta hand om. Tillexempel Tuff.
Han ligger och sover på mattan framför tvn med zombie smygandes runt (med en finurlig "hur ska jag lättast förstöra för honom"-min i sitt lilla håriga ansikte). Dom är bra söta dom är två.

Egentligen har jag inget nytt att skriva, och inte heller något nytt att göra. Jag ska diska, igen, sen ska jag bädda sängen, igen, och tillslut kanske jag ska laga mat, igen. För att inte tala om att jag ska göra rent kattlådan - igen!

Låter som jag har en del att göra, så jag gört.
Hejsvej

Många dom låter strömmen föra dom fram.
Av olika anledningar ligger vissa på soffan andra får ett jobb,
och dom flesta dom gör vad dom kan
.
Så nu går man ut gymnasiet och ekonomin den är lika med noll,
och så pluggar man vidare inte för att man vill,
bara för att det inte finns några jobb

Inga kommentarer: