torsdag 8 maj 2008

Hurtbulle

Ja, det var sjukt kul att åka motorcykel igår! Både jag och Jennifer fick oss en kort tur på monstret. Pirrigt men ack så skoj. Jag satt och skrattade/log stort hela vägen, vilket resulterade i att jag var helt torr på tänderna och en del av tandköttet och inte kunde stänga munnen (mina läppar fastnade sådär roligt i sig själva).

Idag har jag mest varit hurtig.
Vid halv 12 gick jag med mina nya fina joggingskor på mig i rask takt hem till mamma, vilket är 4,2 km, för att direkt när jag kommit fram plocka på tuff hans koppel och dra med honom mot 2,5km-spåret i skogen. Vi strosade runt där och han badade lite i nåt dike och sen flåsade vi hem. Efter en liten stund kom Fredic på cykel och gjorde mig sällskap, och en liten stund efter det kom även Jennifer och Jocke. Jennifer lånade ett par minimala skjorts och lite hawaian tropic för att sola benen lite. Alla såg förövrigt jävligt fräscha och bleka ut. Förutom jag.
Jag var skär. Tummen upp.
Iallafall så har jag ganska precis kommit hem från mamma, jag tog med mig Tuffgos och gick hem (alltså 4,2 km till). Hurtigt för att vara mig.

Imorgon ska jag klockan två till efesos för att prata lite om min erfarenhet av servering. Ha, gud vad jag måste ljuga om jag ska få det här jobbet, men jag får väl se hur det går. Önska mig lycka till!

Nu är jag bara hungrig. Jättehungrig. Men jag är nyttig och duktig, ingen mat på kvällarna efter klockan 6-7. Heja mig, jag känner mig som en stor grönsak.

1 kommentar:

Anonym sa...

höhö sommarsommarsommar. åh. jag är så blek. spöket.