torsdag 15 maj 2008

Tristess

Jag väntar på mamma. Hon måste köpa "sistaminutensaker" till Nella, som i morse kom på att hon inte hade något att ha på sig ikväll på hennes klass-show.
Själv har jag bestämt träff med Sarah, vi ska på en promenad-date. Först var tanken att vi skulle ta spåret här i närheten, men det blir nog promenad till lillån och tillbaka istället. Hurt hurt.

Det gick helt okej på efesos i Tisdags, jag lät helt hysteriskt, min hals var trasad sönder och samman, men jag gjorde så gott jag kunde ändå. Jennifer och Jocke kom förbi och käkade med Jennifers föräldrar, jätteskoj och överraskande. Jag blir så glad av sånna där smågrejer. Det peppade mig till att fortsätta kämpa trots att jag var sandpappers-torr i hela halsen.
Det jag stör mig på mest idag är att jag tackade nej till gratis mat där. Inte en, utan tre gånger. Förstå att jag kunde fått äta gratis på efesos. Jag var så sjuk och hade så dålig aptit att jag helt enkelt kände att jag inte skulle få i mig något. Det känns så hemskt.

Nu ska jag iallafall ner och möta upp mamma och sen bege mig mot Sarah.
Adios!

Inga kommentarer: