måndag 5 maj 2008

Halleluja

Nu jäklar! Jag har precis kommit hem efter ett spinningpass! Kolla klockan, den är SNART 8! Ingenting ju! Så ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig iordning. För klockan 12 ska jag luncha med Jonna. Mysigt och sjukt längesen. Finns bara en liten hake, jag äter inte så mycket mat den här veckan. Jag kör pås-diet (försöker iallafall, syndade redan första dagen, igår, med macka - väldigt nyttigt bröd dock). Men, eftersom jag tränat idag så måste jag ju faktiskt få i mig någonting nyttigt. Så det blir iallafall en sallad. Vilket är godkänt (och jag längtar mycket). Det kommer vara sjukt gott!

Sen har jag ju inte berättat om hur det var på valborg i uppsala. Det kan sammanfattas lite kort med ett "helt sjukt", jag tänkte att det vore onödigt om jag skrev ner allting när Jennifer redan har berättat så utförligt om vad som skett, så läs hennes inlägg för att få reda på ungefär hur tokigt det var (jag skrattar bara jag tänker på vissa saker, typ de roliga folket).

Eh, vi ska beställa våra hultsfredbiljetter idag iallafall. Jag och Fredric firar ju våran ettårsdag (ihopskrivning jag vet, jag är hopplös på det) där. Det kan nog bli riktigt mysigt! Fast ioförsig så är den riktiga "woho, ett år sen exakt" på söndagen. Men vi får låtsas att det är någon annan dag så kan vi åka in till byn och fika eller något sådant. Puss på Fredric förövrigt, han ligger och snarkar här bredvid mig.
För att försöka hålla mina inlägg lite kortare kan jag ju hoppa in i duschen nu.

Sådärja, kort och gott.
Adios!

1 kommentar:

Anonym sa...

h-h-h-h-huuuultsfreeeeeeeeeeed