fredag 16 maj 2008

Woho

Sådärja, helt plötsligt får jag samtal från efesos och det blir till att jobba imorgon!
Jag vart helt chockad, det var jag inte beredd på. Så även om jag nu bara skulle få jobba en extra dag (som nu imorgon) och sen kanske aldrig mer så är det ändå pengar.
Och på tal om efesos så ska jag och sanna dit och äta ikväll.
Det var verkligen jättelängesen. Det kommer bli supermysigt och supergott.

Jag vill ut och promenera nu, men jag måste hålla mig. Jag väntar nämligen på Jennifer, för jag ska få lite sällskap av henne (glad överasskning). Det är så himla tråkigt att gå själv, speciellt när vädret är såhär. Hoppas hon är klar snart, det sprätter i benen på mig.

Jo men, nu ska jag vara lite nervös inför imorgon och se fram som sjutton till ikväll. Hoppas Emil ringer idag som han lovat, då kanske det blir en sväng med Emil och Jonte tonight också. Det var längesen.

Hejsvej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta det lugnt ikväll nu tänk på jobb i morgon.
Kram mams