tisdag 13 maj 2008

Rackarns

Så typiskt mig. Idag ska jag få provjobba på efesos (jag är så sjukt nervös), och så har jag gått och blivit sjuk? Vad är det för stil? Jag hostar ut mina lungor och min hals/mun har aldrig förr producerat såhär mycket slem. Man tackar. Så lite grinig är jag nu.

För att inte tala om gossip girl. Jag smäller av! Såg avsnittet så fort det släpptes, och jag kunde knappt somna. Jisses vad ett tv-proram kan ställa till det.

Helgen i Lindesberg var jättemysig. Vi promenerade, hade pickninck på en udde, grillade, spelade kubb, spelade guitar hero (och diverse annat), solade och allmänt mös. Fredric vart upp över öronen av trevlighet och aldeles galen. Jag skulle nog jämföra det lite med när man släpper ut korna på våren.
Jo, lite så var han nog.

Nu måste jag upp på stan och köpa mig nässpray och helosansalva, eventuellt repair. Så får vi se hur det blir med efesos idag. Ni får hålla tummarna för att jag får provjobba idag, trots mitt skick och att jag inte hostar ner någon stackars människa eller spiller mat över hela golvet.

Bryt ett ben såattsäga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj vad orolig jag är för dig och din förkylning....nu har du i alla fall några böcker med en annan donna som ibland också har lite osis i livet:)Kjam mammss

Anonym sa...

du var jätteduktig:)