onsdag 19 mars 2008

Intressesmurf

Okej, då kör vi.

Just nu sitter jag på jobbet och gäspar, det blev alldeles för lite sömn inatt, vilket har lett till att jag har huvudvärk så det räcker och blir över. Ett stort minus är att jag använde min sista "på-jobbet-ipren" igår, så nu får jag snällt nöja mig med att det dunkar därinne.

Och inte jobbar jag någonting heller.
Fick reda på att vi bara jobbar mars ut, och sen skickar dom sista blanketterna i lådor upp till stockholm, vilket leder till att jag nu strejkar och bara spelar bubbles. Igår vid den här tiden hade jag gjort 100 blanketter, nu har jag gjort 6 stycken.

Ja just, nyss blev jag jätteglad. Jag var nämligen inne på h&m's hemsida och kikade på hur det går för min beställning, och såg att den både har packeterats OCH levererats till örebro! Så förhoppningsvis kan jag inte bara hämta ut min telefon (som varit på lagning i evigheter) utan även ett 1,6 kg tungt h&m paket idag. Det absolut bästa med allt är att jag inte behöver betala förens efter lön, superbra när det är lite fattigt efter trasiga datorer och diverse pengaslöseri den här månaden.

Nu är det dags för rast!
Jag ska njuta av mina leverpastejsmackor som världens bästa Fredric gjorde åt mig igår och spöa Lina i skitgubbe. Och sen återgå till jobbet för att jobba mindre och spela mer.

Ciao

Inga kommentarer: