lördag 29 mars 2008

Phew

Sådärja. Nu har vi ägnat hela dagen åt att städa lägenheten, man kan äta från golven om man vill. Jag har dessutom precis betalat in alla räkningar som behövde fixas, och sorterat mina två "viktiga-papper-mappar", räkningar och liknande papper i ena och betyg och cv-papper i den andra. Jag känner mig som en super-husfru. Inte nog med att jag har gjort potatisgratäng, jag har också städat hela badrummet.
Toalett, handfat, speglar, kakel - allt!

Fredric ligger i sängen med nästan-migrän. Stackare. Jag fixade mat och ett glas vatten med is i. Super-flickvän är jag tydligen också.

Och så har jag målat massor. Igår satte jag mig på jobbet och ritade (efter vi var klara med att packa alla kartonger och sånt, jag lovar), och idag gjorde jag det när Fredric var på systemet. Han handlade förövrigt en jätterolig öl från Jamaica eller nåt, som var i en glasflaska som såg ut som värsta medecinflaskan, coolt.

Nu ska jag måla lite mer, kanske lägger upp lite bilder här. Vi får se.

Ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, hurtigt värre du! jag skulle aldrig orka =)

Anonym sa...

oj oj och så pappa flytt städning idag. Vilken hurtis du är:)
Lycka nu till på jobbet i morgon.
Kjam mamma