tisdag 25 mars 2008

Påskgodis och Danko Jones

Jag har tråkigt. Jättetråkigt. Jag vill sitta hemma vid datorn och redigera bilder! Stenåldersdatorn jag sitter på nu kan inte ens visa java. Som ett stort plus på tråkigheten så är jag täppt i näsan också. Ovanligt? Nej. En sak som kunde ha varit bra är att Lina har med sig godis. Tyvärr så har hon sämst godissmak och det ligger bara äckliga påskägg i påsen (ni vet sånna där som det översvämmas av på påsken, sockriga i massa ljusa och mysiga förger). Hon och Kent kan ju bilda klubb. Kent berättade att när han smakade på ett påskägg så fick han sig en tankeställare om varför det finns andra godissorter när påskäggen ändå är det godaste som finns. Osmart kille.

--
Uppdatering: Lina började härja om att det minsann var hennes mamma som köpt påskgodisarna till henne, hon gillar dom inte heller. Jag måste skriva in det här så ni inte får för er något (och för att rädda mitt eget skinn).
--

Nu har jag iallafall en del att se fram emot.
Bland annat tisdagen den 8e april.
Danko Jones i Stockholm med Jennifer. Vi tar buss upp inte för tidigt och inte för sent - runt klockan 10 (har biljetter bokade, jag minns bara inte vilken tid). Det blir till att äta god mat hoppas jag (Jennifers syster och hennes pojkvän, som vi ska sova hos, är nämligen superkockar). Kanske tar vi oss ett vinglas eller två? Vem vet.
Jag vet.
Det kommer inte bli två vinglas - snarare 5-6 st. Bergis lite annat också.

Idag är det lön, jag måste spara på pengarna den här månaden eftersom jag inte vet om det blir så mycket pengar nästa månad. Har som tur är inte så mycket räkningar. Det är bara h&m och min mobilräkning (hela den historien kan jag ju dra någon annan gång, men alla på tre är ju nötter hela bunten).

Jag måste lära mig att skriva kortare blogginlägg, annars kommer ingen orka läsa igenom och det är ju det som är halva grejen. Men jag har så tråkigt så jag roar mig själv genom att sitta och skriva om absolut ingenting. Nu ska jag dock faktiskt jobba.
Lite.
Kanske.

Inga kommentarer: