måndag 28 april 2008

Sommaren..

Jag blir bara sämre och sämre på att blogga. Eftersom det tar så lång tid mellan inläggen blir det även mer att skriva. Så denna gång tänker jag bara dra lite snabbinfo, och försöka att komma igång efter uppsala och skriva lite mer (lite oftare om inte annat).
Jo för vi ska ju dit, jag och Jennifer. Bo hos Sanna och gänget (han som heter mang"klick"oba till exempel). Coolt, vi kanske kan klickspråket uttantill när vi kommer hem! Om vi varit tillräckligt pinsamma för att ta upp det med honom dvs.
Imorgon morgon ska jag upp relativt tidigt och spinna.
Jag förstår inte, jag tycker jag tränar som en tok (två gånger i veckan är mycket mer än ingen gång i veckan alls, sådeså), jag tar morgonpassen och äter bara lite nödvändigt innan om jag ens kan. Men det syns inte ett smack på mig. Och inte har jag en våg så jag kan kolla heller (inte för att jag skulle trivas bättre med det, jag vågar inte ens ställa mig på vågen hos mamma nu för tiden), men åndå. Just nu tycker jag det är riktigt jobbigt. Får prata med mamma och se om jag ska kombinera med lite påsar en vecka eller nåt.
Aja, nu var jag skitbrudig och det låter säkert jättelöjligt, men jag fick skriva av mig lite iallafall.

En till grej som jag förtillfället mår jättedåligt över är sommaren och resa. Jag vill, så sjukt jävla mycket, åka utomlands i sommar. Till grekland. Helst i två veckor. Jag har inte råd för fem öre. Jag vill till hultsfred sjukt mycket också, men det har jag inte heller råd med (Jennifer och Jocke kämpar som tokar för att få med oss - kommer med massa söta erbjudanden och allt, Fredric säger att han har råd men inte åker om inte jag åker osv). Att jag sen får ett samtal av Sanna där hon berättar att hennes mamma precis ringt, och i sin tur berättat att dom drar till grekland i slutet på maj gör inte saken bättre (Sanna fyller 20 i juni, det var hennes present).
Då inser jag hur nära det kunde ha varit. Jag vill också åka på solsemester med min mamma. Bara jag och mamma. Tyvär väljer hon att dra utomlands med kent så mycket hon bara kan (ja mamma, det är en pik till dig, skärpning).

Jag är jätteglad för din skull Sanna (jättejättejätteglad - och avundsjuk), och jag hoppas verkligen att jag kan följa med någonstans i sommar. Detsamma gäller dig Jennifer, jag lovar att göra mitt bästa för att tillfredställa er allihopa!

På tisdag smiter ju somsagt jag och Jennifer till uppsala för att fira vårat valborg där. Jag kanske skriver ett kort inlägg under tiden där, annars så lovar jag att uppdatera när jag kommer hem.

Peace out!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi SKA åka! Om du inte har råd så kommer du få låna av mig och betala tillbaka när fan du vill. Denna sommaren är vår och vi ska till Rethymnon om vi så ska gå dit! :)

Anonym sa...

Tjaha, nu är man en dålig moder också...suck...

Anonym sa...

aaaaallltkommerbliskitbra, hultsfredhultsfredhultsfred